Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Największy hit w modelowaniu sylwetki już tu jest!

Avatar placeholder
30.08.2019 20:57
Największy hit w modelowaniu sylwetki już tu jest!
Największy hit w modelowaniu sylwetki już tu jest!

Która kobieta nie marzy o idealnej sylwetce? Niestety czasami pomimo stosowania diety i regularnego wysiłku fizycznego skóra nie wygląda idealnie, a oporna tkanka tłuszczowa nie znika… Całe szczęście medycyna estetyczna oferuje nam mnóstwo sposobów na walkę o idealne ciało. Klinika La Perla stawia na najnowsze technologie i podąża za wszelkimi nowinkami – słyszałyście już o Adipologie? Jeżeli nie to najwyższy czas nadrobić zaległości!

Sezon bikini oficjalnie rozpoczęty. To ostatni dzwonek, aby zatroszczyć się o ciało i sprawić by w kostiumie kąpielowym wyglądać jeszcze lepiej. Adipologie to zabieg, który jest odpowiedzią na potrzeby osób zmagających się z zalegającą tkanką tłuszczową, cellulitem. Która kobieta nie marzy o idealnej sylwetce?

Niestety czasami pomimo stosowania diety i regularnego wysiłku fizycznego skóra nie wygląda idealnie, a oporna tkanka tłuszczowa nie znika… Całe szczęście medycyna estetyczna oferuje nam mnóstwo sposobów na walkę o idealne ciało. Klinika La Perla stawia na najnowsze technologie i podąża za wszelkimi nowinkami – słyszałyście już o Adipologie? Jeżeli nie to najwyższy czas nadrobić zaległości!

Zobacz film: "Jak zdrowo jeść i tracić na wadze?"

Sezon bikini oficjalnie rozpoczęty. To ostatni dzwonek, aby zatroszczyć się o ciało i sprawić by w kostiumie kąpielowym wyglądać jeszcze lepiej. Adipologie to zabieg, który jest odpowiedzią na potrzeby osób zmagających się z zalegającą tkanką tłuszczową, cellulitem tłuszczowym i cellulitem wodnym, a także brakiem jędrności skóry.

– Zabieg ten to nasz wielki krok do przodu w ofercie, którą przygotowaliśmy nie tylko dla pacjentów. To technologia, którą chcemy udostępniać szeroko jako jedyny dystrybutor tego urządzania w Polsce! To nasze unikatowe rozwiązanie na popularyzację zabiegów skutecznych, w które wierzymy w 100%. Już niedługo zabieg ten zagości także w innych klinikach, nie chcemy go udostępniać tylko w naszych placówkach, ale podzielić się tą technologią i dać także możliwość wprowadzania jej w innych klinikach w całym kraju – zaznacza Kalina Ben Sira, prezes i założycielka Klinik La Perla.

1. Walka z niedoskonałościami ciała? Nigdy nie była łatwiejsza!

– Adipologie to zabieg wykorzystujący w swoim działaniu znaną nam już skoncentrowana falę ultradźwiękową HIFU – innowacją jest jej niższa częstotliwość (LFU). Jej emisja – przybierając postać odwróconej piramidy – pozwala na głębsze, dłuższe i bardziej selektywne działanie na komórki tłuszczowe.

Energia skupia się na dolnym wierzchołku piramidy zwiększając obrażenia termiczne i mechaniczne tkanki tłuszczowej. Uszkadza ich błonę komórkową, upłynnia zawartość komórek tłuszczowych prowadząc do rozpadu trójglicerydów na glicerol i wolne kwasy tłuszczowe. Zabieg ten można wykonywać na dwa sposoby: statyczny oraz dynamiczny. Praca w trybie statycznym pozwala na eliminacje zlokalizowanego, głębokiego tłuszczu oraz cellulitu włóknistego, natomiast praca w trybie dynamicznym umożliwia odprowadzenie uwodnionej już komórki do układu limfatycznego, redukcję cellulitu wodnego, wygładzenie skóry i jej ujędrnienie – tłumaczy Monika Matys, kosmetolog Kliniki La Perla. A jak wygląda sam zabieg?

– Zabieg zawsze zaczynamy od nałożenia na głowicę urządzenia oraz problematyczny obszar żelu do USG. Jeśli zabieg ma zredukować tkankę tłuszczową lub cellulit tłuszczowy to przykładamy głowicę do danej partii ciała i pracujemy „stemplowo”. Puszczamy impuls, przesuwamy głowicę i czynność tę powtarzamy aż do „wykorzystania” odpowiedniej ilości impulsów. Z kolei kiedy naszym celem jest redukcja cellulitu wodnego lub ujędrnienie skóry – w odpowiedniej konfiguracji wykonujemy ruchy posuwiste, w zależności od obszaru, na którym wykonywany jest zabieg – wyjaśnia Estera Wojtczuk, główny kosmetolog Kliniki La Perla.

2. Gotowa do lata?

Nie musicie obawiać się, że jest już za późno na tego typu zabiegi. Co prawda zalecana jest cała seria (4 lub 6 zabiegów w odstępach dwutygodniowych), ale efekty widoczne są już po pierwszym zabiegu, dlatego nawet jeżeli urlop wypadnie pomiędzy kolejnymi wizytami w klinice to z każdym dniem będzie już tylko lepiej.

– Gdy dieta i ćwiczenia to za mało, zabieg Adipologie świetnie pomoże nam przygotować sylwetkę do sezonu letniego, gdyż możemy w łatwy i bezpieczny sposób zredukować dodatkowe centymetry, wymodelować ciało oraz pozbyć się uporczywego cellulitu. Zabieg jest komfortowy w odczuciu, a długie odstępy pomiędzy sesjami nie są uporczywe dla pacjenta. Efekty można zauważyć od razu zabiegu – dodaje Monika Matys.

Adipologie to zabieg, który sprawdzi się idealnie nie tylko przed urlopem, ale również przed ślubem. Jest polecany Pannom Młodym, które chcą poprawić wygląd skóry i w wymarzonej sukni ślubnej wyglądać jeszcze lepiej. – Zabieg jest bezbolesny i nie potrzebujemy do niego znieczulenia. U bardzo wrażliwych osób zdarza się, że od czasu do czasu mogą poczuć tzw. igiełki. Czas trwania zabiegu uzależniony jest od wielkości obszaru oraz techniki pracy. Średnio jeden zabieg trwa około 1,5-2 godzin – dodaje Estera Wojtczuk. ) tłuszczowym i cellulitem wodnym, a także brakiem jędrności skóry.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze