Trwa ładowanie...

Dieta jajeczna z USA. Odchudzanie ze smakiem (WIDEO)

Zobacz film: "Dieta jajeczna z USA"

Jajka są jednym z ważniejszych produktów w naszej diecie. To źródło wielu cennych składników odżywczych. Obalamy mit, który mówi o tym, by nie jeść ich podczas odchudzania. Sprawdź dietę jajeczną, prosto z USA.

Jajka są jednym z ważniejszych produktów w naszej diecie. Nie może ich zabraknąć, ponieważ dostarczają wielu cennych składników odżywczych. Wiedzą o tym dietetycy. Wielu z nich polega odchudzającą dietę jajeczną pochodzącą z USA. Należy ją stosować tylko przez siedem bądź czternaście dni. Na czym polega?

Śniadanie - dwa jajka ugotowane na twardo i owoc na przykład jabłko, brzoskwinia, grejpfrut). Podwieczorek - dwa jabłka, dwa upieczone ziemniaki. Obiad - duża porcja sałatki z gotowaną na parze piersią z kurczaka. Wtorek - dwa jajka ugotowane na twardo i owoc. Podwieczorek - brokuł, gotowana pierś z kurczaka.

Obiad - sałatka, dwa jajka ugotowane na twardo. Środa - dwa jajka ugotowane na twardo i owoc. Podwieczorek - pół kostki chudego twarogu, kilka łyżek jogurtu naturalnego, dwa pomidory. Obiad - sałatka, 150 gramów ryby przyrządzonej na parze. Czwartek - śniadanie - dwa jajka ugotowane na twardo i owoc.

Podwieczorek - dwa sezonowe owoce. Obiad - dwie piersi z kurczaka na pomidorach oprószone ziołami przyrządzone w piekarniku. Piątek - śniadanie - dwa jajka ugotowane na twardo i owoc. Podwieczorek - gotowany na parze kalafior, dwa jajka na twardo. Obiad - sałatka, pieczona pierś z kurczaka.

Sobota - śniadanie - dwa jajka ugotowane na twardo i owoc. Podwieczorek - dwa sezonowe owoce. Obiad - 150 gramów ryby z piekarnika z dodatkiem szpinaku. Niedziela - śniadanie - dwa jajka ugotowane na twardo i owoc. Podwieczorek - sałatka z dwóch pomidorów i połówki cebuli polanej jogurtem naturalnym, 100 gramów piersi z kurczaka.

Obiad - warzywa gotowane na parze. Między posiłkami nalezy pić duże ilości wody. Uwaga - dieta może być stosowana tylko przez osoby zdrowe. Chociaż jadłospis wydaje się być ubogi w składniki odżywcze, wcale tak nie jest. Jajka są źródłem białka zdrowego cholesterolu oraz witamin A, D, E i K.

Zobacz także:

7 powodów, dla których warto jeść jajka
7 powodów, dla których warto jeść jajka [8 zdjęć]

To zaskakujące, ale z biegiem lat zmieniło się nasze postrzeganie jajek. Jeszcze kilka lat temu twierdzono,...

zobacz galerię

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.