Trwa ładowanie...

Gillian McKeith - dieta Boot Camp, zasady diety

Gillian McKeith jest popularnym na całym świecie dietetykiem, która stała się sławna za sprawą jej programu "Jesteś tym co jesz" oraz książki o tym podobnym tytule "Jesteś tym co jesz. Książka kucharska". Gillian McKeith daje proste i łatwe sposoby, aby zachować zdrowie. Jej zasady pozwalają szybko i skutecznie przejść na zdrowy styl życia i poczuć się dobrze we własnym ciele.

Zobacz film: "Na czym polega dieta ketogeniczna?"

spis treści

1. Gillian McKeith - dieta Boot Camp

Gillian McKeith opracowała gotowe zasady żywieniowe, które są idealne dla konkretnych osób, które lubią jasno określone cele. Gillian McKeith zapewnia, że stosując się do zasady diety Boot Camp nie tylko stracimy na wadze, ale też na stałe zmienimy nawyki żywieniowe i styl życia. Dieta opracowana przez Gillian McKeith jest zainspirowana treningiem Boot Camp.

W tym treningu chodziło o to, że osoba z góry musiała się nastawić na duży rygor i wysiłek związany z treningami, cele miały być ambitne, ale realizowane pod nadzorem trenera. Ponieważ przynosiło to efekty Gillian McKeith postanowiła w podobny sposób opracować plan i zasady diety.

Gillian McKeith uważa, że pozytywne nastawienie i praca nad samokontrolą wpłynie również na nasz styl życia i organizm. Według Gillian McKeith realizacja postawionego sobie celu nie zależy od jego realności, ale od naszego nastawienia. Gillian McKeith uważa, że najczęściej problemy z wagą i trudności w schudnięciu są związane brakiem kontroli i impulsywnością działania.

2. Gillian McKeith - zasady diety

Najważniejszym założeniem diety Boot Camp opracowanej przez Gillian McKeith jest spożywanie 6 posiłków dziennie. Według Gillian McKeith śniadanie powinno być najbardziej obfite, a kolacja bardzo skromna.

10 produktów spożywczych wspomagających odchudzanie
10 produktów spożywczych wspomagających odchudzanie [10 zdjęć]

Najzdrowszą dla naszego organizmu dietą odchudzającą jest dieta zawierająca odpowiednie ilości węglowodanów,...

zobacz galerię

Gillian McKeith zaleca również, aby delektować się posiłkami, ponieważ im dłużej żujemy, tym lepiej dla naszego trawienia. Według zasad diety Gillian McKeith jedzenie należy przełknąć, dopiero gdy zamieni się w postać płynną.

Będąc na diecie Gillian McKeith należy również pić 8 szklanek wody w ciągu dnia. Wodę należy pić cały dzień, małymi łykami, nie tylko wtedy, gdy czujemy pragnienie. Pamiętajmy, że gdy chce nam się już pić, oznacza to, że organizm jest już odwodniony.

W czasie diety Gillian McKeith należy sięgać po produkty naturalne i ekologiczne. Gillian McKeith uczula, aby unikać produktów przetworzonych, pełnych konserwantów. Stosując dietę Boot Camp opracowąj przez Gillian McKeith należy wykluczyć z niej alkohol, cukier, sól i kofeinę (zarówno w kawie, jak i herbacie).

Gillian McKeith sama jednak mówi, że nie należy podążać ślepo za tymi zasadami. Dla naszego lepszego samopoczucia warto pozwalać sobie czasem na małe grzeszki. Gillian McKeith radzi natomiast, aby prowadzić dziennik, w którym będziemy zapisywać nasze cele, osiągnięcia, treningi, czy posiłki.

Pamiętajmy również, aby myśleć pozytywnie i wyznaczać sobie małe cele, tak aby stopniowo dążyć do wprowadzenia stałych zmian. Gillian McKeith radzi również, aby ćwiczyć co dzień. Sama dieta nie wystarczy. Według Gillian McKeith nie musi to być jednak co dzień cały trening.

Stosując powyższe zasady Gillian McKeith uda nam się oczyścić organizm z toksyn, dostarczyć dużej dawki składników odżywczych i obniżyć cholesterol.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.