Trwa ładowanie...

Korzyści z jedzenia kiszonych cytryn (WIDEO)

Zobacz film: "Korzyści z jedzenia kiszonych cytryn"

Kisimy kapustę, ogórki, ale czy słyszałeś o tym, żeby w ten sam sposób konserwować cytrynę? Taka metoda obchodzenia się z cytrusami jest niezwykle popularna w Maroku.

Dlaczego powinniśmy ją wypróbować? Jakie właściwości prozdrowatne zapewnia? Sprawdź! Korzyści z jedzenia kiszonych cytryn. Kisimy kapustę, ogórki, ale czy słyszałeś o tym, żeby w taki sposób konserwować cytrynę? Taka metoda obchodzenia się z cytrusami jest niezwykle popularna w Maroku.

Dlaczego powinniśmy ją wypróbować? Wyrazisty smak będzie świetnym uzupełnieniem sałatek, dań mięsnych czy wegetariańskich. Sama cytryna zawiera mnóstwo witaminy C, a także wiele witamin z grupy B. Taki zestaw jest potrzebny szczególnie zimą, gdy mamy obniżoną odporność.

Zawiera też cenne minerały: magnez, potas czy żelazo. Cytryna poprawia poziom cholesterolu, ciśnienia krwi oraz nadaje naszej skórze świeży wygląd.

Fermentowane produkty zawierają cenne enzymy i witaminy, które wspomagają działanie organizmu - a w szczególności układu pokarmowego. Jak przygotować kiszone cytryny? Składniki: 10 cytryn, sok z 3 cytryn, sól morska, 5 liści laurowych, przegotowana woda.

Przygotowanie: Każdą cytrynę rozkrój, wsyp do środka każdej pół łyżeczki soli i włóż do słoika. Dodaj liście laurowe, sok, a wszystko zalej wodą. Zakręć słoik i odłóż go w ciemne miejsce. Cytryna będzie gotowa już za dwa tygodnie.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.